Vůz nejde nastartovat

Specializujeme se na opravy "úplně mrtvých" koncernových vozů. Pokud se při vložení klíčku nezozsvítí kontrolky případně rozsvítí ale vůz netočí starterém přičemž akumulátor je nabitý, bývá často závada v systému imobilizéru či klíčku. Umíme řešit i tento problém, imobilizer nakódovat, u většiny vozů i klíče přidělat.

Na moderních vozech také často řešíme případy kdy se akumulátor během několika málo dní stání vybije ať už selháním některé originální jednotky nebo dodatečně montovaným zařízením. Nalezení a odstranění takové závady kolikrát složité a již nestačí obyčejný měřák tak jako dříve. Proto disponujeme moderním osciloskopem, datalogerem a dalším vybavením pomocí kterých jsme schopni chybu najít a odstranit. Na diagnostice se tyto závady objevují např. pod kódy:

2256: Klidovy proud - horni mezni hodnota prekrocena

2479: Castecne vypnuti spotrebicu aktivni

02256 - static current - upper limit exceeded

02272 - Quiescent Current Stage 1

02273 - Quiescent Current Stage 2

Někdy je zapotřebí vyřešit problém v samotném akumulátoru nebo i systému jeho dobíjení.

Otevírací hodiny